Servicii

01

Arhivare documente

Nomenclatorul Arhivistic reprezintă primul pas în crearea și ordonarea arhivei și poate fi definit ca un tabel sistematic în care se înscriu pe structura schemei de organizare a instituției unitățile arhivistice concepute pe probleme și termene de păstrare.

Nomenclatorul Arhivistic este un clasificator de tip structural, care pune în ordine fluxul de documente, care ajută compartimentul de muncă la gruparea corectă a documentelor.

Etapele arhivarii

preluare documente
02

Depozitare documente

Depozitarea se face în cutii speciale de arhivă, din carton.

Fiecare cutie este numerotată și depusă pe rafturi speciale de arhivă.

Cutiile sunt depozitate în condiții corespunzătoare, asigurându-le împotriva distrugerii, degradării și sustragerii.

Documentele sunt păstrate în condiții de igienă, temperatură și umiditate adecvate.

03

Arhivare electronică – digitalizare

Arhivarea electronică oferă posibilitatea transformării arhivei fizice, având dimensiuni relativ mari, , într-o arhivă păstrată pe suport electronic, accesibilă oricând utilizatorilor cu drepturi, în doar câteva secunde.

Totodată arhivarea electronică se referă și la documentele deja emise în format electronic pentru care nu mai este necesară conversia, ci doar operațiuniile necesare, impuse de lege pentru păstrarea documentelor

Digitalizare_12
04

Eliberare adeverințe

Pentru anumite companii și instituții ale căror arhive sunt deținute de MARUDRO GENERAL SERVICES SRL, putem asigura întocmirea documentelor necesare realizării dosarului de pensionare.

Operațiunea se derulează la solicitarea beneficiarului, echipa noastră de specialiști asigurând respectarea procedurilor legale și acuratețea informațiilor eliberate în baza documentelor din arhivă.

05

Pachete consultanță

Oferim pachete de consultanță pentru ca tu sa poți alege cele mai bune soluții pentru arhivarea documentelor si respectarea legislației in vigoare.

Pachete de consultanță